tisdag 14 februari 2017

Ni kan kalla mig Servus

Idag träffade jag polisen. Jag åkte dit. Till dom alltså. Men bara till passpolisen. Det är lika kul varje gång. Man försöker fixa till håret innan man åker dit, men lik förbannat ser man ut som om något suttit på en när det är klart. Man försöker också göra sig så normal (?!?) som möjligt där man står framför kameran, vilket resulterar i att man ser fullständigt heltokig ut. Någon spegel finns ju inte och le ska man inte göra. Resultatet blev att jag såg ut ungefär som Servus Snape ifrån Harry Potterfilmerna.
Kanske inte lika mycket pannrynka och inte så mörkhårig, men annars så... Fast han som satt i luckan tyckte tydligen att det blev bra. Eller bra... det sa han inte, men han sa inte heller att jag skulle göra om det. Han kanske insåg att det var lönlöst.

Jag gjorde ett sånt där look-a-like-test på nätet. Beroende på vad man har för uttryck i ansiktet så får man lite olika svar. Men en av varianterna var denna skådis som jag glömt namnet på.
Mja, hon har väl lite trötta ögon så där som jag kanske.
Men jag var också lik dessa damer...
Jojo! På sidan står det "searching faces on the web" men det blir bara amerikanska kändisar som man får fram och då kan man ju ändå jubla över att man iaf inte är lik Trump! Likheterna låg någonstans på 12 % så jag är inte helt lik någon alls egentligen. Prova själva vet jag www.pictriev.com

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar